جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P

۴۱ بازديد

 قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P اولین چیزی بود که باعث شد تا به سراغ خرید این محصول با کیفیت بروم. تصمیم داشتم سیستم مداربسته خودم را راه اندازی کنم اما انتخاب دوربین مداربسته مناسب کار آسانی نبود.
اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که دوربین مداربسته باید قیمت مناسبی داشته باشد اما این موضوع هم برایم مهم بود که حتما از برندهای معتبر خرید کنم تا اگر خدای ناکرده در آینده به مشکل خوردم بتوانم از گارانتی محصول استفاده نمایم.
بعد از گشت و گذارهای فراوان قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P نظرم را جلب کرد. دوربینی که قیمت بسیار مناسبی داشت و مهم تر این که از برند داهوا که در زمینه ساخت تجهیزات امنیتی یکی از پرچمداران است، بود.
با خودم گفتم چی از این بهتر؟! البته فقط به قیمت اکتفا نکردم چون دوربین انتخابی بایستی می توانست نیازهایم را برطرف کند.
کیفیت تصویری مطلوب، قابلیت دید در شب، قابلیت نصب در محیط بیرونی و هم چنین داشتن پایه متحرک عواملی بود که برای خرید دوربین مداربسته در نظر گرفته بودم. قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P را که دیدم به سراغ مطالعه ویژگی های آن رفتم.
کیفیت تصویری 2 مگاپیکسل، قابلیت دید در شب، پشتیبانی از استاندارد IP67 (به معنی ضد آب و ضد گرد و غبار بودن دوربین) و پایه متحرک از جمله ویژگی های این دوربین بود.

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P

قیمت دوربین مدابسته داهوا DH-HAC-B2A21P نسبت به امکاناتی که فراهم می کرد، بسیار مناسب بود. بنابراین تعلل نکردم و سریعا نسبت به خرید این دوربین با کیفیت اقدام کردم.
البته این نکته را نیز باید بگویم که دوربین مداربستهDH-HAC-B2A21P داهوا یکی از محصولات سری HDCVI است که سری اقتصادی و مقرون به صرفه کمپانی داهوا می باشد.
به عنوان کسی که مدت زمان زیادی است که این دوربین را در اختیار دارم، خرید آن را به شما پیشنهاد می کنم، چون با خرید آن با یک تیر دو نشان می زنید. هم هزینه کم تری می پردازید و هم کیفیت و کارایی بالایی را در اختیار دارید.
قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P نظر هر کاربری را به خود جلب می کند، مخصوصا این که دوربین دارای قابلیت های متعددی نیز می باشد.
دوربین مداربسته DH-HAC-B2A21P داهوا از سنسور پیشرفته 1/2.7″ اینچی CMOS بهره می برد و از کیفیت تصویری ۲ مگاپیکسل برای ثبت و ضبط تصاویر واضح و شفاف استفاده می کند. هم چنین به لنز ثابت ۳.۶ میلی متری مجهز شده است که یکی از رایج ترین لنزهای ثابت در بین کاربران می باشد. 
دوربین B2A21P داهوا از قابلیت های DWDR, Day/Night(ICR), AWB, AGC, BLC, HLC, 2DNR برای ارائه تصاویر واضح با نور یکنواخت بدون نویز استفاده می کند و می تواند از OSD Menu پشتیبانی کند. 
خب شاید با خودتان بگویید که چرا قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P نسبتا ارزان است؟
 اول این که این دوربین در رده دوربین های آنالوگ قرار می گیرد و دوم این که داهوا با ارائه سری HDCVI خود خواسته تا افراد مختلف بتوانند سیستم خود راه اندازی کنند، بدون این که دغدغه مالی داشته باشند.
در واقع faradidcamerashop.com قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P موجب شده است تا این دوربین در دسته دوربین های پرفروش کمپانی داهوا قرار گیرد.

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P به عنوان یک دوربین دید در شب

اگر شما هم مثل من می خواهید در هنگام شب و در محیط های بدون نور از دوربین مداربسته استفاده کنید، باید از قابلیت دید در شب آن مطمئن شوید.
با نصب دوربین مداربسته HAC-B2A21P داهوا می توانید تصاویر با کیفیتی از محیط را در هنگام تاریکی در اختیار داشته باشید.
من عملکرد این دوربین را در هنگام تاریکی نیز امتحان کرده ام و باید بگویم تصاویر دریافتی از آن برایم قابل قبول است. دوربین DH-HAC-B2A21P داهوا با استفاده از چراغ های LED می تواند نور محیط را در تاریکی تامین کند. 
البته برای دید در شب بیشتر از 20 متر روی این دوربین حساب نکنید.
از آن جایی که هزینه های سیم کشی و حفظ ظاهر محیط نیز دغدغه بسیاری از کاربران است، باید بگویم که دوربین DH-HAC-B2A21P از تکنولوژی POC استفاده می کند. اما این تکنولوژی چه کاری انجام می دهد؟

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P با تکنولوژی POC

من با استفاده از این دوربین نیازی به استفاده از کابل های متعدد برای انتقال جداگانه صدا، داده و برق مصرفی دوربین مداربسته ندارم، چرا که این تکنولوژی می تواند تمامی موارد گفته شده را تنها با استفاده از یک کابل کواکسیال منتقل کند.
از حق نگذریم قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P نسبت به این قابلیت ها و امکانات بسیار مناسب است.
در واقع قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P بسیار مقرون به صرفه است و هر کاربری با توان مالی مختلف قادر به خرید آن می باشد.
همان طور که گفتم من می خواستم دوربین را در فضای باز نصب کنم و دغدغه آن را داشتم که عملکرد دوربین مداربسته در شرایطی مثل باد و باران چگونه خواهد بود، اما با مطالعه ای که درباره استاندارد IP67 داشتم مطمئن شدم که انتخابم درست است.

استاندارد IP67

استاندارد IP67 یک استاندارد حفاظتی است و پشتیبانی از آن به منزله ضد آب و ضد گرد و غبار بودن دوربین مداربسته می باشد. به این معنی که با خیال راحت دوربین را در بیرون از خانه یا ساختمان نصب کنید و نگران بارش برف، گرد و غبار و ... نباشید.
البته بهتر است بدانید که دوربین های مداربسته بالت به دلیل نوع ساختار خود از مقاومت مناسبی در برابر عوامل محیطی برخوردار هستند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.